כביש 16
כביש 16 הינו פרויקט בכל חשיבות לאומית ואחד מפרויקטי הדגל בעיר ירושלים. הפרויקט עתיד להוות כניסה חדשה לעיר הבירה, ולהפחית באופן משמעותי את עומסי התנועה בכניסה לעיר. הפרויקט מוקם כפרויקט PPP, ברמת מורכבות תכנונית גבוהה לצד שיקום נופי ודגש על הפחתת ההשפעה על הסביבה. אורכו של הכביש כחמישה קילומטרים והוא יכלול יכלול שתי מנהרות תחת שכונות מגורים בירושלים, מחלפים וגשרים לצד שדרוג מערכת הדרכים המקומית ושדרוג תשתיות קיימות. משרדנו ליווה את ההליך המכרזי, הסגירה הפיננסית וכעת אנו ממשיכים בליווי תכנון והקמת הפרויקט. צילום: RVD SYSTEMS
Case study →
הנתיבים המהירים
פרויקט PPP לתכנון, מימון, הקמה, הפעלה ואחזקה של חניוני חנה וסע רבי קיבולת בראשון לציון ושפיים והפעלת רשת נתיבי אגרה מהירים באורך של כ-100 ק"מ ומערך היסעים שיקשרו בין חניוני החנה וסע למרכזי התעסוקה. הפרויקט החדשני והמורכב, נועד להקל על עומסי התנועה במטרופולין תל אביב ולעודד את השימוש בתחבורה ציבורית ונסיעות שיתופיות. צילום: דגן פתרונות ויזואלים מתקדמים בע"מ
Case study →
כביש 6
פרויקט ה-BOT הבינלאומי הראשון וכביש האגרה הראשון בישראל. מאז הקמת הציר המרכזי, נוספו הרחבות שונות העתידות לגשר בין חלקי הארץ לאורכה. הפרויקט מאופיין בהקמת כבישים מהירים מורכבים הנדסית הכוללים מנהרות, גשרים ומחלפים רבים, תוך שיפור התשתית התחבורתית הקיימת. צילום: TERRASCAN עבור חברת חוצה ישראל
Case study →
הרכבת הקלה בגוש דן
פרויקט חדשני בתחום התחבורה בישראל. שלושה קווי רכבת קלה אשר ישרתו את מטרופולין תל אביב. מורכבות הפרויקט היא בהקמת מערכת הסעת המונים בתוך אזורים אורבניים צפופים, הן באמצעות כריית מנהרות והקמת תחנות תת-קרקעיות והן בשילוב מסילות בכבישים קיימים. אנו מעורבים בעריכת המכרזים הבינלאומיים והמקומיים השונים של עבודות התכנון וההקמה של הקווים, וליווי ביצוע הפרויקט. צילום: נת"ע
Case study →
נמל המפרץ
תוספת של תשתית חיונית לסחר הישראלי ומנוע צמיחה לצפון הארץ. מיזם תשתית עתיר השקעה אשר הקמתו הסתיימה והוא נמצא בשלבי הפיתוח לקראת ההפעלה. אנו מלווים את חברת נמלי ישראל בניהול החוזה מול המפעיל הבינלאומי המקים את התשתיות העליונות בכלל זה מבנים, מערכות, תשתיות חשמל ותקשורת ועוד. הנמל החדש צפוי להיפתח לסחר בינלאומי בשנת 2021. צילום: רענן כהן לחברת נמלי ישראל
Case study →
מערכת המים ה-5 לירושלים
מגה פרויקט של חברת מקורות המיועד לספק כ-450 מיליון מ"ק מים לשנה לירושלים. גולת הכותרת של הפרויקט היא כריית מנהרה באורך של כ-13 ק"מ. האתגר ההנדסי הייחודי הוא בהובלת כמות מים אדירה בלחץ גבוה לאורך תוואי ארוך מגובה פני הים לגובה 860 מטר. ליווינו את המכרז הבינלאומי וכעת אנו מלווים את הקמת המנהרה והעבודות הנלוות לה. צילום: טופ ליין תקשורת בע"מ
Case study →